دل پیرو:فینال کوپا ایتالیا،آخرین بازی من برای یووه خواهد بود
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  دل پیرو:فینال کوپا ایتالیا،آخرین بازی من برای یووه خواهد بود   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 62401
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


دل پیرو:فینال کوپا ایتالیا،آخرین بازی من برای یووه خواهد بود

 

الساندرو دل پیرو در صحبتهایی اعلام کرد که دیدار فینال کوپا ایتالیا که در روز بیستم ماه می میان دو تیم یوونتوس و ناپولی برگزار خواهد شد، آخرین بازی او با پیراهن یوونتوس خواهد بود و به این نکته اشاره کرد که قراری برای تمدید قراردادش در میان نیست

سران باشگاه بینکونری پیش از این اعلام کرده بودند که این فصل ، آخرین فصل حضور دل پیروی 37 ساله دراین تیم است و بدین ترتیب به 19 سال حضوراو در باشگاه تورینی پایان داده خواهد شد.. این درحالی است که هواداران یووه تمایل زیادی برای ماندن الکس دارند.

دل پیرو در صحبتهایی به گاتزتا دلوسپورت گفت:« درحال حاضر می توانم بگویم که فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی در روز 20 می، آخرین بازی من برای یوونتوس خواهد بود؛ چون قرارداد من در ماه ژوئن به اتمام خواهد رسید. من ترجیح می دهم تا درمورد حال فکر کنم. عشق و محبتی که هواداران همه روزه به من نشان می دهند، فوق العاده است.  بعد از این هم آنچه باید اتفاق بیفتد، اتفاق می افتد. برد 0-4 مقابل نووارا، لحظه بسیار حساس و زیبایی بود و نباید این شادی را با چیزهای دیگری مثل آینده من قاطی کنیم.»

 

دل پیرو درادامه احساسش را درمورد اینکه در یوونتوس مبدل به یک سمبل شده است، ابراز کرد و گفت:« اینکه سمبل این باشگاه هستم برای من معنا و مفهوم زیادی دارد. این برای من به معنای مسئول بودن است و پیغام زیادی برای من در داخل و خارج از زمین چمن دارد. ما ، سران باشگاه و بازیکنان تیم باید گامهای لازم را برای شکل دادن به فرهنگ خاصی برای باشگاه برداریم. امروزه الگوی ما، ایتالیایی نیست، بلکه فوتبال بریتانیاست.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');